logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه‌شنبه ، 13 آگوست 2013 در دسته : عمومی و مالی - بازدیدها : 1,010
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 میانگین رای : 1,60از 5) رای
Loading...

بازگشت پول

برتینا تحت هیچ شرایط پول پرداخت شده برای یک محصول و یا خدمت و یا اعتبار ریالی را باز نمی گرداند و هرگونه ضمانت کتبی و شفاهی در این زمینه باطل می باشد.

تنها سرویس های میزبانی(هاستینگ)  و مانیتورینگ برتینا دارای یک هفته مهلت بازگشت وجه می باشند و مشتری موظف می باشد در طول این مهلت سرویس خود را بصورت کامل مورد بررسی و آزمایش قرار دهد و در صورت عدم رضایت از سرویس به هر دلیل طی یک هفته از تاریخ سفارش اقدام به لغو سرویس خود نماید تا پس از کسر کسورات مندرج در سایت مبلغ پرداختی مشتری به وی عودت داده شود. بدیهی می باشد که پس از گذشت این مهلت به هیچ عنوان و دلیل سرویس قابل لغو نبوده و هیچ مبلغی به کاربر عودت داده نخواهد شد.

اگر در 7 روز اول خرید هاست هستید جهت لغو هاست خود لینک زیر را مطالعه نمائید:

لغو هاست و بازگشت پول

اگر در 7 روز اول خرید سرویس مانیتورینگ (پایشگر سایت ) هستید جهت لغو سرویس خود لینک زیر را مطالعه نمائید:

لغو سرویس پایشگر وب سایت و سرور ( مونیتورینگ و مانیتورینگ)

همچنین در رابطه با انواع دیگر سرویس های برتینا مانند ثبت دامنه، تبلیغ در گوگل، سرورنیمه اختصاصی و … با توجه به ماهیت آنها قابل لغو و عودت وجه نبوده و مشتری موظف می باشد قبل از سفارش و پرداخت به طرق مختلف از ویژگی های سرویس مطلع گردد و پس از تکمیل سفارش هیچ گونه امکان بازگردادن وجه وجود ندارد و مسئولیت این مورد به عهده مشتری خواهد بود.

تبصره 1:
در صورتی که کاربر یک و یا چندین بند از قوانین وشرایط سرویس را رعایت ننماید بخش مرتبط با مهلت یک هفته ای عودت وجهه موجود در بند 45 لغو گردیده و هیچ مبلغی به هیچ عنوان به کاربر عودت داده نخواهد شد

منبع: قوانین برتینا

تبصره 2 :

توجه داشته باشید ، عودت وجه به شماره 16 رقمی کارت بانکی ،چنانچه جهت پرداخت فاکتور مربوطه از اعتبار ناحیه کاربریتان که حاصل لغو محصول دیگری است ،استفاده نموده باشید ،مبلغ به ناحیه کاربریتان به عنوان اعتبار اضافه میشود و امکان عودت به کارت بانکی کاربر وجود نخواهد داشت.

تبصره 3:

امکان عودت وجه ناحیه کاربری به کارت بانکی وجود ندارد و کاربر میتوانید از این اعتبار در فاکتورهایی که بابت ثبت سفارش جدید و یا تمدید در ناحیه کاربری صادر میشوند ، استفاده نمایید.

تبصره 4:

امکان انتقال اعتبار از یک ناحیه کاربری به ناحیه کاربری دیگر وجود ندارد (و کاربر میتوانید از اعتبار موجود در ناحیه کاربری خود در پرداخت فاکتورهایی که بابت ثبت سفارش جدید و یا تمدید در ناحیه کاربری صادر میشوند ، استفاده نمایید. )

تبصره 5:

مبلغ دامنه هایی که در ثبت شدن با مشکل مواجه هستند در صورت لغو به ناحیه کاربری به عنوان اعتبار بازگردانده میشود و امکان عودت وجه آنها به کارت بانکی وجود ندارد.

تبصره 6:

عودت وجه مابه التفاوت حاصل از تغییر نوع سرویس میزبانی خریداری شده در 7 روز اول:
1- درصورتیکه سرویس های میزبانی (هاست ، سرور مجازی ، ایمیل  و مانیتورینگ ) در هفته اول خرید باشد و کاربر تمایل به تغییر نوع سرویس را داشت ،مبلغ به صورت اعتبار به ناحیه کاربری عودت داده میشود .
2-کاربر از این اعتبار جهت خرید سرویس موردنظر استفاده میکند .
3- در صورتی که کاربر درخواست عودت وجه باقیمانده حاصل از مرجوع شدن سرویس ابتدایی که در 7 روز بوده است را به کارت داشته باشد ، مبلغ به کارت بانکی (هم نام با نام ناحیه کاربری) عودت داده میشود.
*** سرویس ssl در شرایط خاص شامل شرایط فوق میشود.
*** سرویس دامین شامل این شرایط نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.