logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه‌شنبه ، 13 آگوست 2013 در دسته : مقالات مرتبط با هاست - بازدیدها : 1,204
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 میانگین رای : 1,00از 5) رای
Loading...

تفاوت هاست های VIP و هاست های معمولی

هاست های VIP بدلیل سخت افزار قویتر و محدودیت های کمتر دارای منابع بیشتری نسبت به دیگر هاستها می باشند. این هاست ها مناسب سایت های پربازدیدتری است که نیاز به منابع بیشتری از هاست های معمولی  دارند اما این نیاز به حدی نیست که کاربر نیاز به تهیه سرور مجازی داشته باشد.

سرور قویتر

هاست های VIP در مقایسه با هاست های معمولی دارای سروری قویتر می باشند. سرور قویتر به این معناست که سخت افزار این هاست ها دارای CPU قویتر ، Ram  بیشتر  ، هارددیسک سریعتر و شبکه با پهنای باند بیشتر می باشد.

محدودیت 25 درصدی به جای 10 درصدی در استفاده از منابع

در هاست های معمولی هر هاست حداکثر می تواند تا 10 درصد از هر منبعی را استفاده نماید اما در هاست های VIPاین عدد تا 25درصد افزایش می یابد.

نا محدود بودن منابع

در هاست های VIP تقریبا تمامی منابع نامحدود می باشد این منابع شامل ایمیل ، پایگاه داده و غیره می باشد. جهت کسب اطلاع از جزئیات منابع به قسمت های VIP مراجعه نمایید.

سرعت و امنیت بیشتر

در هاست های VIP تعداد سایت میزبانی شده بر روی یک سرور بسیار کمتر از هاست های معمولی می باشد به همین دلیل دارای امنیت بیشتر و سرعت و کارایی بالاتری هستند.

پهنای باند بیشتر

هاست های VIP دارای پهنای باند بسیار بیشتر نسبت به هاست های دیگر می باشند به همین دلیل برای مواردی که مصرف پهنای باند سایت زیاد باشد و یا سایت پربازدید باشد بسیار مناسب است.

 

میزبانی بیش از یک سایت

در هاست های VIP می توان بیش از یک سایت را میزبانی نمود. برای آگاهی از تعداد سایت قابل میزبانی در هر پلن به لینک https://www.bertina.ir/host مراجعه فرمایید.

حجم دیتابس بیشتر

در هاست های VIP حجم دیتابیس بیشتر می باشند به این صورت که در هاست های معمولی حجم دیتابیس 10 درصد فضای هاست و اضافه بر آن می باشد اما در این هاست ها این مقدار 100 درصد فضای هاست و اضافه بر فضای هاست می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.